Harmonogram zajęć

Naszym celem jest oswojenie ze środowiskiem wodnym oraz zdobycie podstawowych umiejętności zachowania się i elementarnego poruszania się w wodzie dzieci w wieku niemowlęcym.

Niemowlęta

  1. Nasze zajęcia mają na celu popularyzowanie aktywnego i rodzinnego spędzania czasu wolnego.
  2. Lekcje prowadzone są przez trenera i instruktora pływania, zawsze przy współudziale rodziców, którzy biorą aktywny udział w procesie nauczania. Jest to istotny element jednoczący i zbliżający do siebie członków rodziny. Dwoje prowadzących zajęcia oraz rodzice stwarzają optymalne warunki, najlepszą opiekę oraz pełne bezpieczeństwo podczas zajęć.
  3. W zależności od etapu szkolenia dzieci ćwiczą w nadmuchiwanych rękawkach.
  4. Formy i metody prowadzenia zajęć dostosowane są do możliwości rozwojowych dzieci.
  5. Podczas lekcji stosujemy wiele przyborów i kolorowych zabawek (deski pływackie, piankowe rury, maty, piłki, gumowe zabawki, itp.).
  6. Głównymi celami szkoleniowymi są:
    • adaptacja do środowiska wodnego,
    • nauczanie utrzymywania się w wodzie na grzbiecie, piersiach i w pozycji pionowej,
    • nauczanie opadów do wody z siadu na brzegu pływalni,
    • nauczanie zanurzania się pod wodę z pomocą rodziców.
  7. W dalszym etapie szkolenia:
    • nauczanie poruszania się w wodzie na piersiach i grzbiecie,
    • nauczanie skoku do wody z brzegu pływalni,
    • nauczanie samodzielnego zanurzania się,
    • nauczanie wyławiania przedmiotów,
    • nauczanie pływania na piersiach i grzbiecie.

Przedszkolaki

  1. Nasze zajęcia mają na celu popularyzowanie aktywnego i rodzinnego spędzania czasu wolnego.
  2. Lekcje prowadzone są przez trenera i instruktora pływania, zawsze przy współudziale rodziców, którzy biorą aktywny udział w procesie nauczania. Jest to istotny element jednoczący i zbliżający do siebie członków rodziny. Dwoje prowadzących zajęcia oraz rodzice stwarzają optymalne warunki, najlepszą opiekę oraz pełne bezpieczeństwo podczas zajęć.
  3. W zależności od etapu szkolenia dzieci ćwiczą w nadmuchiwanych rękawkach oraz pasach wypornościowych.
  4. Formy i metody prowadzenia zajęć dostosowane są do możliwości rozwojowych dzieci.
  5. Podczas lekcji stosujemy wiele przyborów i kolorowych zabawek (deski pływackie, piankowe rury, maty, piłki, gumowe zabawki, itp.).
  6. Głównymi celami szkoleniowymi są:
    • I ETAP SZKOLENIA:
      • adaptacja do środowiska wodnego,
      • nauczanie utrzymywania się w wodzie na grzbiecie, piersiach i w pozycji pionowej,
      • nauczanie opadów do wody z siadu na brzegu pływalni,
      • nauczanie zanurzania się pod wodę z pomocą rodziców.
    • II ETAP SZKOLENIA:
      • nauczanie poruszania się w wodzie na piersiach i grzbiecie (z dodatkowym sprzętem wypornościowym),
      • nauczanie skoku do wody z brzegu pływalni,
      • nauczanie samodzielnego zanurzania się.
    • III ETAP SZKOLENIA:
      • nauczanie wyławiania przedmiotów
      • nauczanie pływania na piersiach i grzbiecie - pływania elementarnego
      • doskonalenie skoków do wody z różnej wysokości i pozycji.
    • IV ETAP SZKOLENIA:
      • nauczanie samodzielnego pływania na piersiach i grzbiecie (bez dodatkowego sprzętu wypornościowego)
      • nauczanie samodzielnego wyławiania przedmiotu.

Wypełnij kartę zgłoszeniową

Karta zgłoszeniowa Pływanie dla niemowląt